“Sóc jo quan tu ets tu” Paul Celan

20080122-llunaCada vegada serà més difícil.

Cada dia ho sentiré més.

Per mi res no és casual.

Per mi tu hi ets per fer-me mal.

Sense voler-ho, suposo. Però cap guany.

I em mires fixament. I la despistes quan ens creuem.

I em mires fixament. I envermelleixes quan me n’adono.

I em mires fixament. I fas que no escolti res del que dic.

I em mires fixament. I fas que no escolti res del que diuen.

I em mires fixament. I fas que només escolti el que tu no em dius.

I sé que m’interpretes bé.

I sé que ho saps perfectament.

Que quan dic que res, és tot.

Que quan dic que mai, és avui.

Que quan dic impossible, és inevitable.

Que quan dic que no, és clar que sí.

Que quan dic que no ho sé, és segur.

Que quan dic sense raons, les tinc totes.

Que quan dic infinites excuses, és debilitat.

Que quan dic estimar, ets tu.

 

Àdam Bertran. Per tu que sabent-ho, mai gosaràs.

Anuncis